Moja obľúbená kniha

Hiiiii, guys!♡
   Dnes som tu opäť s článkom z blogerskej výzvy od Veroniky z nabloguzalezi.cz. Dnešnou témou budú knižky. Myslím si, že každý rád číta. Alebo aspoň raz za život zažije obdobie, v ktorom sa nevie odtrhnúť od rozčítanej knihy. Ja som toto obdobie mala minulý rok. Veľkú, hrubú knihu som vedela prečítať aj za dva dni. Toto obdobie uz bohužiaľ skončilo a mne je to veľmi ľúto. Momentálne ma knižky nejako nelákajú, ale dúfam, že čoskoro toto obdobie nastane.
   K tejto téme Ti neviem dať jednoznačnú odpoveď. Prečítala som už niekoľko (dovolím si povedať) desiatok kníh a úplne najobľúbenejšiu knihu si neviem vybrať. Tak tu je teda zopár mojich favoritov.

1.  To all the boys I´ve loved before (Všetkým chalanom, ktorých som milovala)

     P.S. I still love you  (P.S. stále ťa milujem)

     Always and forever Lara Jean  (Navždy tvoja Lara Jean)

  Táto 3-dielna séria od Jenny Han rozpráva o živote Lary Jean, ktorá napísala listy pre chlapcov, do ktorých bola kedysi zamilovaná. Tieto listy odkladala do krabice od klobúkov, no jedného dňa záhadne zmizli...
  Takto nejako začína prvá časť z tejto krásnej série kníh. Určite sa do nich zamiluje nejedno dievča, ktoré miluje romantické príbehy plné zápletok.
  Ja sa priznám, že ako prvú knihu z tejto série som čítala druhý diel (P.S. stále ťa milujem). Vypozičala som si ho z knižnice, pretože ma zaujal. Prečítala som ho asi za tri večery a potom bežala späť do knižnice po zvyšné dve časti.Tieto knihy ma neskutočne pohltili a z knižnice som si ich požičala minimálne ešte dvajkrát.
  Pred dvoma rokmi vyšiel tiež aj film inšpirovaný prvou časťou a teraz vo februári má výjsť druhá časť. Jednotka bola vynikajúca a spolu aj s knihou patria k jedným z mojich najobľúbenejších. Na dvojku sa nesmierne teším a plánujem ísť aj do kina, tak snáď sa mi to podarí.

2. Enja Rúčková: Môj nevlastný brat

   Táto kniha od slovenskej autorky je o dvoch nevlastných
súrodencoch, ktorý sa do seba zamilujú. Kvôli ich rodičom sa
snažia oklamať svoje pocity, no láska je silnejšia. Ďalší krásny príbeh o zamilovanosti a zdolávaní prekážok.
   Túto knihu som taktiež objavila v knižnici. Prečítala som ju za pár večerov a ešte zopárkrát sa po ňu vrátila do knižnice. Keď som ju mala doma asi už štvrtý raz sestra mi povedala, že túto knihu máme doma. V tom momente som zacítila zlosť zmiešanú so šťastím. Zlosť, pretože som sa po tú knihu tak často vracala do knižnice a pritom som ju mala celý čas pred nosom. Takže k tejto knihe mám aj tak trochu  funny príbeh, možno aj preto ju mám tak veľmi rada.




3. Thomas C. Brezina: Modrá krv 

    Aby to tu nebola samá romantika. No dobre, aj toto je tak trochu romantika, ale rozhodne menej ako tie predošlé (teda aspoň myslím).
    Príbeh je o Pii, ktorá je v anglicku na jazykovom pobyte. V dome, v ktorom prechodne býva nájde starý denník. Dočíta sa v ňom o Phillipe, dievčine ktorá žila pred storčím v tom istom dome ako Pia a čakal ju nepekný osud. História sa zrejme opakuje. Aj Pii sa deje niečo podobné...
    Aby som bola úprimná táto kniha obsadzuje nižšie priečky mojej kategórie "obľúbené knihy". Samozrejme bola veľmi zaujímavá a aj sa mi páčila (inak by som ju tu nezaradila). Ale túto knihu by som mohla zaradiť do kategórie raz a stačí. Pre mňa to bola zaujímavá kniha, pri ktorej neľutujem, že som si ju prečítala.
     Mám kamarátku, ktorú nesmierne bavila, takže ako sa hovorí 100 ľudí 100 chutí. Odporúčam si ju prečítať a vytvoriť si na ňu svoj vlastný názor.



    Tak toto boli tri knihy z mojich prečítaných a obľúbených kníh. Toto bol začiatok novej série o knihách, o ktorej rozmýšľam už dlhšiu dobu. Teraz je ten správny čas ju odštartovať. Možno vďaka nej začnem opäť čítať ako za starých čias.
   Čo Ty a knihy? Čítaš rád/a, alebo iba ak musíš?  napíš mi do komentárov, rada si to prečítam
I love you!❤️    see you soon
-Janustyle♡






  




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Everything isn't like as it may look

Learn together