Everything isn't like as it may look

 Hello, guys!

(vopred upozorňujem, že tento článok nebol písaný v práve najlepšej chvíli)

    Posledné obdobie pre mňa nie je práve najlepšie. Večer zaspávam s plačom. Nechcem tu úplne rozoberať prečo (sama by som to rada vedela). Rozplačem sa pri basic filmoch, ktoré som videla už asi päťdesiatkrát. Dnes sa mi presne toto stalo. Pri romantickom filme som sa len tak rozplakala. Viem, že veľa ľuďom sa to často stáva, no mne nie. Nechcem byť takáto citlivá. Chcem byť silná žena, ktorá vie čo chce a aj to väčšinou dokáže. Nechcem teraz povedať, že ľudia, ktorí sú citliví su zlí, to vôbec nie. Obdivujem takých ľudí. No ja taká nechcem byť.

     Je dosť možné, že je to len určitá časť môjho života (ktorá sa ešte zopárkrát zopakuje). Potrebujem ju prekonať, dostať sa z nej a zobrať si z nej čo naviac. Podoné obdobie som mala, keď som bola menšia, to je však na iný príbeh. 

     Teraz som len chcela povedať, že ak zažívaš niečo podobné určite v tom nie si sám. Veľa ľudí má podobné problémy. Všetko zlé sa raz pominie a bude všetko v poriadku. Dovtedy sa musíme navzájom podržať a podporovať ľudí okolo nás. Zlých a zlomyselných ľudí je na tomto svete už dosť. Potrebujeme dobrosrdečných a inteligentných ľudí. Buďme takými ľuďmi.

                                                                                                         -Janush♡

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moja obľúbená kniha

Learn together